Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

6. јануар 2011.

Чекајући Нале


Рано зимско јутро. Мраз свуда око нас. Лепо је. Још увек на мерљивом минусу. Баш лепо.
- Ћао Јанко. Ћао Млинко. 
- Ћ Гаго. Ено је иде и Неда.
- Супер. Кога још чекамо? 
- Нале. Требала би сад.
Подне. Минус се смањује, сразмерно нашем расположењу. 
- Кога ми чекамо?
- Нале.
- Ахам. 
После 20 минута тишине, минус се и даље смањује.
- Гладна сам.
- И ја сам.
- И ја.
- И ја.
- 'Ајде се убијемо? 
- 'Ајде.
- 'Ајд.
- 'Ај.
- Овај стуб ће да послужи, јак је. 
- Али немамо конопац.
- Пих, јебем ти.
- Подсетите ме да понесем следећи пут. 
- 'Оћу, обавезно.
- Обавезно.
- Наравно да ћу те подсетити.
После 3 сата, минус расте обрнуто сразмерно нашем расположењу.
- А што ми њу уопште чекамо?
- Треба да нам да ОНО за ЗНАШВЕЋКОГА.
- Дабоме. 
- Наравно. 
- Чекамо и даље. 
Мрак полако пада, минус и даље расте. 
- 'Ајде идемо, неће она доћи.
- Идемо.
- 'Ајде.
- Па крени.
- Не могу. 'Ладно ми је.
Касно зимско вече, минус одавно прекорачио све дозвољене границе. Још мало па се ни на ћелијском нивоу ништа неће мицати.

1 new message
E ljudi, kasniću malo...valjda ćete mi oprostiti, bila sam zauzeta.. :)) Sutra obavezno. U 7 ujutru, obećavam. :** 

- Ајаоо, је л' она нормална?!
- АЈАОООО!
- КУКУУУ!
- Људи сад је већ један. 'Оћемо је сачекати до седам, брзо ће то?
- Јок.
- Не долази у обзир.
- Никако.
- Добро, идемо онда.
- Идемо.
- Нормално да идемо.
- Одлазимо.
И отишли бисмо ми, ал' минус стег'о. Мислим да је било -273 степена Целзијуса. Субјективан осећај. 

2 коментара:

  1. Da li je tebe inspirisala ova slika? AKo jeste, sjajno! I jel' Nale došla sutradan ;)?

    ОдговориИзбриши
  2. Видео слику, добио инспирацију. Смућкао лектиру, другарицу која вечито касни и написао ово. Дабоме да је дошла. :))

    Узгред, мислим да би требало да погледаш мој последњи пост. ;)

    ОдговориИзбриши

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren