Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

29. децембар 2010.

Прича о Глујку Бановачком

Глујко Бановачки је један чудан тип. Ил' је он ил' сам ја, треће нема. Углавном, поштован, вољен од свих. Како, појма немам. Био је, ваљда, матадор у Севиљи. Рођен у Београду, још као мали је развио интересовање за послове са стоком. После пар година, његов урођени таленат је уочио скаут из "Sevilla matadores". И тада креће његов успон. Жарио је и палио по шпанским аренама. Проглашен за најбољег матадора на Балкану. Вероватно и јединог. Велики Педро. Тако га је прозвала шпанска публика. Борио се са многим биковима и увек излазио као победник. Луди Глујко Бановачки. Једном је средио бика за 30 секунди, па замало да добије отказ. Бик је скуп и треба мало дуже да окупира руљу од 30 секунди. А једном је од бика мислио да је крава. Што се и испоставило као тачно, била је у питању мушка крава. Тај је поцепао Шпанију бежећи од мушких крава, и од мужева лудих крава које је јурио. У сваком граду је имао бар по једну луду краву. Једна је била саможива, друга је триповала да је дама, трећа да је најлепша на свету. Касније је нашао једну, ал' на онај фазон - три у један. Особине ове три у њој једној. Баш гадно, знам. На врху је био јако дуго, непоражен. Све док једног дана није дошао Фердинанд. Фердинанд, најјачи бик на свету. Јак, брз, паметан. Самоуверени Педро похита у Мексико, да освоји најсјајнији од свих пехара, славу. Борба поче, и потраја једно време. Глујко Бановачки таман помисли да га је средио и отпоче славље. А затим га Фердинанд набоде и проноса по арени. Последице по дебело месо су биле превелике и он је морао напустити свој животни позив. Вратио се Београд, почео да тренира неке тучњаве. Скрасио се. Живот му је постао леп и монотон. Једини проблем му је постала хомофобија. Не знам зашто, ал' увек је мислио да сам ја геј. Џаба га убеђивати у супротно, па се нисам ни трудио више. И све је било супер, ал' чим сам ја у близини, он дупе уз зид. Туга. Ех, трауме су учиниле тог дивном момка луцидним. После су и они из групе Duck снимили песму о њему. Лако ћете погодити коју. Посвећену мом другару Глујку Бановачком. Свака сличност са стварним особама или догађајима је сасвим случајна и ненамерна. 

8 коментара:

  1. hahahahahahahaha PA DA LI JE MOGUCE?? xDDDDDD da li je moguce da ti ne umes da napises ni jednu pricu bez pominjanja debelog mesa?????? i posle Ludi Glujko Banovacki "umislja" da si ti gay!! :DDDDD hahahahaha

    ОдговориИзбриши
  2. ti si decko idiJot...:) banovacki...:) a ne glujko..:)

    ОдговориИзбриши
  3. Oвај први анониман ми је нешто познат, ал' овај други ме увреди са све смајлијем на крају. Па 'де то има? :)

    ОдговориИзбриши
  4. И ја мислим да ми је овај први познат...Ја мислим да је то онај дечко из центра Бановаца ,ал ме чуди да имају струје :D

    ОдговориИзбриши
  5. Ма то та дечица пискарају из неког интернет кафеа из Батаје...:)

    ОдговориИзбриши
  6. a da ti to detence malo hackuje blog?!? :D ne izazivaj me, znas i sam sta radim sa fb nalozima.... :D :p

    ОдговориИзбриши
  7. Уууу хакеру, опак си. И ја сам се некад бавио тим, знаш мали. ;)
    Нема, овај је опак. Има и струју и компјутер. :))

    ОдговориИзбриши
  8. поздрав свим мојим пријатељима тамо, свако ко данас чита ово сведочанство треба да слави са мном и мојом породицом јер је све почело као шала за неке људе, а други су рекли да је немогуће. Моје име је Исабелла Етхан и ја сам из Украјине, али се селим у Чикаго у САД са супругом. Срећно сам ожењен, имам двоје деце и дивну жену. Нешто страшно се десило мојој породици, остао сам без посла, а жена је напустила кућу јер нисам могао да бринем о себи и потребама. Моја породица. Она и моја деца у том тренутку. Успео сам девет година, ниједна жена неће да ме издржава да бринем о деци. Покушавам да пошаљем тестове својој жени, али она ме блокира да комуницирам са њом. Покушавам да разговарам са њеним пријатељем и породицом, али ипак знам да ми неко може помоћи и пријавио сам се тада на толико пријатеља, али они ме и даље неће звати, све док не долази веран дан који никада у животу нећу заборавити. Када сам срео свог старог пријатеља објаснио сам све своје потешкоће и он ми је рекао за сјајну особу која му помаже да добије добар посао у компанији Цоца Цола и рекао ми је да пише, али ја сам особа која никада не верује у правопис, али ја одлучио да пробам и др Алаба ме је упутио и показао ми шта да радим. У седам дана ручка чини се. Пратите сва упутства и урадите оно што је од мене тражио да урадим добро. Др Алаба је сигуран да ће све проћи како треба и моја жена ће ме поново видети након дивног посла др Алабе. Жена ме зове на непознат број и извињава ми се и рекла ми је да јој стварно недостајем и да се наша деца и моја жена враћају кући. Данас водим компанију Парагон у САД. Препоручујем вам да ако имате било каквих проблема пошаљете е-пошту на овај {дралаба3000@гмаил.цом} или ВхатсАпп преко његовог контакта испод +1(425) 477-2744 Хвала др АЛАБА. и добићете најбољи резултат. Узмите ствари здраво за готово и то ће вам одузети. Желим вам најбоље .......

    ОдговориИзбриши

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren