Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

27. јул 2015.

Ти си кретен

Ти не знаш
како је зајебано чекати да се јавиш...
Након толико времена...
Након мизерних шанси...
Након хиљада скривених игрица 
које обоје разумемо,
али о њима не говоримо...

Читам шта пишеш
и знам сваки пут када слажеш.
Знам,
јер сам и ја исто тако лагао некада...

Колико је сулудо то
што ти познајем душу,
а не лице?

Тако желим да постоји тачка
или узвичник или двотачка. 
Доста је било зареза.

Ти си сјајна мачка
и ја сам сјајан тип
и обоје то знамо
и изузетно ме нервираш.

То сам морао да ти кажем. 
Иди сада и лајкуј слику мог мачора и мене.
Да знам да си ту.
Да знам си мало заљубљена.
Да знам да цела наша прича
још увек постоји негде
и да нисмо све сјебали
само зато што сам ја глуп,
а ти кретен.
Ето.

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren