Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

14. децембар 2012.

Опроштајна

Збогом мачке
збогом вино
збогом интернету
и збогом идиотима осредње просечности.

Збогом Мићуне,
збогом Мали керу Џо,
збогом матори покварењаку
и збогом мачке, опет.

Мислио сам да живим тамо негде преко,
али нека комета или корејци или земљотрес
или пакао или снег или љубав или Исус ће доћи
и сјебати ствар...

Одлучио сам да се убијем, 
желим да се забележи и зна да сам својевољно
пристао на овај смак света 
и да нећу бити жртва већ самоубица кога ће скембати...

Желим да могу слободно погледати врагу у очи
и насмешити се,
хоћу да зна да ми поп није био на опелу,
јер то нисам желео, 
а не зато што није стигао,
јер је и сам био мртав....

Желим да се рукујем са Вишом силом,
макар то био и враг,
желим да додирнем све што је изнад мене
и да чујем реч од свега што је боље, више и светије 
од било чега мени знаног...
Овај смак света нуди толико могућности...
Планирам га дочекати
лежећи на кревету уз неку жену,
гледајући у ламперију
и смишљајући 
како да побегнем од
ружне доколице којом је
испуњен свет.
Само то и ништа више.

Уствари, ко може више да тражи
и да буде сигуран да ће му жеља бити услишена?

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren