Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

27. децембар 2012.

Љубичаст је био свет, то је боја њених гаћица

Одувек сам сматрао да одговор лежи у правим женама. Правој жени. Свет би био тужно место када би за сваког од нас постајала само по једна права жена. Ту једну поквариш, нешто се деси и останеш у беди читав живот свој... Мислим да свет не функционише тако. Много је правих, само их требаш срести. Међутим, космос фунционише на чудне начине. Ако имаш среће, као ја, сретаћеш их једну по једну и имати тренутке среће. Ако си пак несрећно копиле, срешћеш их све одједном и све их изгубити. Одувек сам се молио да ми се не деси тако нека ствар. То би ме докусурило. 

Дакле, права жена. Груди - има. Лепа - лепа. Паметна - паметна. Луда - луда. Капира - углавном. Пре је било капира - капира, ал' ето, љубав чини људе глупим, само што ја мало каскам... Ускоро ћу довољно затупети па ћемо опет бити на капира - капира. Све у свему, моћна је. Одговара. Оправља ме. Полако. Не знам да л' је то добра или лоша ствар. Видећемо.

Лежим овде и срећан сам. Срећнији него иначе. Иначе не знам какав сам. Људи кажу да сам скењан и да глумим да сам хепихепи. Не знам да ли је то истина. Ја само лежим и ударам по тастатури. Није као да нешто осећам. Нисам ни срећан ни тужан. 

Срећан. Овде. И онда нека ми неко каже како не постоје ствари за које жена, ТА жена, није решење. Одувек сам то знао, одувек сам писао о томе, одувек прижељкивао да имам неку мачку која би лежала поред мене и разумела све, ништа више... 

Права жена те може оправити, учинити ти прихватљивијим свет и учинити те прихватљивијим свету, учинити те бесмртним и пречесто мртвим... Може те волети и сексати и терати те да чиниш оно што умеш најбоље, али нећеш... Твој проблем више не би била киша ни ветар ни глад у Африци ни уметност ни људи ни земља да стане ни ништа... Све би то могла испеглати твоја мачка. Потенцијал праве жене је неограничен, као свемир... Иде поред тебе, кроз тебе и око тебе и откључава скривене делове твоје личности, делове који би заиста могли бити од неке користи... Живот је чипс и ја разумем да не желиш да га делиш... Али помисли само шта све можеш добити од праве жене за мало чипса? Можеш добити груди и разумевање и смејање и батине. И свет. Ту сам ситницу заборавио.

Знаш ли у чему је фазон са правим женама? Када сазнају да су праве, пречесто те отерају у курац. Дођу, седну и погледају те у очи мислећи да си манијак. Оверли атачд. Гуглујте, укурац, да вам не преводим сад. И знаш шта ме брине? Да ће ме једног дана уместо напушавањем курцем нека сачекати са неком реченицом попут - направи ми малишане, шес' комада! То би била трагикомедија свемира, сестре које плету судбине би се тако слатко смејале морнарском чвору који су ми везале на нити живота током пуш паузе. Онда би једна отишла до МекДоналдса и наручила хамбургере и три велика шејка. А ја бих се копрцао, тако мали и минијатуран... И џаба молитве, џаба све... Ако се замериш главном даси, завршићеш са неком списатељицом и оплакивати дан када се свет није смакнуо упркос томе што си је пољубио. 

Ово је грдан пост. И ја сам грдан. И све праве жене су грдне. И свет је грдан. Али ипак... Добро је имати грдну жену и бити грдан и писати грдне постове и учинити све да покориш тај грдни свет и да својим грдним унуцима испричаш колико си велики био и какву си жену једног тренутка имао поред себе и како је свет тада изгледао љубичаст...

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren