Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

29. децембар 2012.

Новогодишња

Ова ноћ лоше утиче на људе
без плана, без циља...
Ускоро ће нова година,
и сви хрле да донесу велике одлуке,
да грцају у великим речима и
уз ентузијазам и еуфорију испрате
стару годину.
Годину која није била боља од оне 
која јој је претходила,
као што ни та, 
нова, која долази, 
неће бити боља од ове. 

Ја то знам, ти то знаш, сви то знају...али,
нада је чудна бољка,
чак и кад си у живом блату до гуше и не можеш
да дишеш надаш се да ће ти неко тутнути сламчицу у уста 
и продужити твој драгоцени век...
Век који је састављен од година,
које су биле више-мање исто добре или лоше. 

Милионер из блата, на пример, је имао моћно добру годину.
И још пар људи на свету. 
Свеукупно, шта је пар људи за нас,
пар милијарди несрећника? 
Гледамо их на тевеу и надамо се.
Надамо се да ће нам година бити добра.
А под добра подразумевам стандардно иста, 
ма какав стандард био.

Деда Мразе, ја нисам као друга деца.
Донеси ми свега,
бесконачност и бесмртност,
добре речи и луде жене,
донеси ми
све што не постоји
и коначно,
донеси ми свет.

А умеш ли ти бити
безразложно задовољан годином 
или макар даном?
Од ситних ствари се почиње, што си задовољнији
данима и годинама, 
то ће ти боља вечност бити. 
Но, не дозволи мени да претерујем.
Вероватно знаш све то и сам.
Додај у списак новогодишњих одлука:

Покорити свет.

Можда, ако кренеш сада,
након дугог низа више-мање исто
лоших или добрих година
и успеш у томе. 
А онда? 
Онда ћеш моћи да кажеш -
хвала свима,
била је ово заиста добра вечност.

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren