Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

17. септембар 2012.

Очима сањара

У сваком ћошку свемира
чучи један ја
који те сања.

Твоја умршена коса
и спокојно лице
мале грешнице
освојили су
сваки милиметар мога ума.

Лепота свемира
почива на твојим плећима,
а боја неба није иста
када ме не држиш за руку...

На мом крилу седиш
и посматраш птице.

А не знаш
да и даље имаш 
оне очи луталице,
које сам на тренутак уловио
оног сунчаног дана
и замрзнуо у времену,
да би ми тај поглед 
лармао душом читаву вечност.

Ти си моја Аурора,
обасјаваш ме бојама
и волиш да ћутиш,
да ми повремено понудиш колачић...

Узимам колачић,
кад већ љубав не умеш дати.

Дубина хладног свемира је 
лепота твоје лепоте,
а снови не пролазе...
Никада.

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren