Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

16. мај 2012.

Феминистички непогодан

Жене беже од тужних људи. Оне желе човека који их никада неће расплакати. Не воле да оправљају сломљене играчке. Хоће да стојиш поред њих и да им помажеш да преброде кризе, од сусрета са вагом до одласка код фризера. И да их волиш. Да не питаш пуно. 

Ја, са друге стране, ја их волим обичне, у дугачкој старој мајици и са чупавом пунђом од једног минута, у тренерци широкој, онако још успаване... И ја бих само да ме воли... и да не пита пуно. Да буде ту. 

Једино... Нисам ја под небом сам, па да могу бирати, како ће ми свирати... Ма биће довољно једног дана само да кликне нешто у глави, да одем и проведем живот са Јужнокорејком, у епској љубави о којој ће се причати хиљаду година. А жене - ма нису оне нормалне. Прокоментаришеш јој деколте и одма' се наљути. Дође Анђа са копицом величине 90, а ова са 85 јој завиди, иако има довољно и нема разлога да шизи. А тек ове са 70, шта ће, слатке су док се онако једу гледајући летње деколтее напуцаних 80 и кусур корпица. Мени, мени су лепе све. Но, доста о женским слабостима, упуцаће ме нека. 

Под налетима ветра, ја гледам њене шишке... Мрзим шишке. Постоји отприлике 1% жена које су рођене за шишке. Остале се само упропашћавају са њима. И ваљало би да знају да нешто кувају, ако се већ удају, ако не, макар да науче да ћуте мало, уместо да бацају погрдне коментаре на рачун мужевљевих палачинки и јаја на све начине.

Сад отприлике качим како је бити критичар, колико лош посао, скроз лош, а опет, ти људи последњи поседе, говоре оно што мисле и јебе им се што их не волиш, фазон, знају они да им се мораш смешкати и хладити их палминим лишћем, и добро им је... 

И знам да ће ме сутра највероватније киднаповати покрет француских феминисткиња, али рекао сам оно што се морало рећи.


Ма волим вас. Тај фазон. И лепе сте. 

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren