Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

29. октобар 2011.

Само пар речи

Знате, помало сам много заузет ових дана...И схватио сам нешто, па реко' да вам саопштим. Наиме, док сам јуче писао ону вестерн причу...Тачније, нисам је писао, наставио сам је. Отпочета је још пре пар месеци, али је завршила негде, бачена у заборав, до јуче, када сам је довршио. И ту управо лежи проблем. 

Сувише сам се удаљио од онога што сам почео у децембру. 

Јесте, сада имам шеснаест пута више посета него тада, али кога брига? Више не пишем приче, него понекад напишем нека моја опажања и највећи део времена се зајебавам. И то је помало шит. Зато контам да је ред да поново почнем. Биће увек са неком дозом хумора и то...Наравно, писаћу и моје глупости, али у много мањој мери него сад.

Иначе, био сам на сајму књига, опремио сам се, за који дан кад ми бане хипер инспирација има да заблистам. Па се ви зајебавајте. Ајд' одо, морам сутра рано да устанем. 'Ебем ти лебац, немам пара ни за пиво да негде заблејим у суботу увече...Али! зато имам брдо књига. Који сам штребер. Срање. Сад се осећам као штребер. Одох. 

4 коментара:

  1. Sad svaki izdavač da ti pokloni po gajbu piva. Dabome! 

    ОдговориИзбриши
  2. To bi bilo super...al jedino ako Apatinska pivara krene da se bavi objavljivanjem neafirmisanih pisaca. :) 

    ОдговориИзбриши
  3. Mislim da bi trebalo da uradiš sve što je u tvojoj moći da postaneš afirmisan, jer vrediš. 

    ОдговориИзбриши
  4. Počeli su da me afirmišu, al' bez mog znanja. Evo, malopre sam saznao da sam objavljen u "Antidepresivu" Mirjane Bobić Mojsilović. Lepo tamo piše, bićete obavešteni..Al' jok. Boli njih briga. :) 

    ОдговориИзбриши

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren