Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

17. октобар 2011.

Пар мисли пред спавање

Тако ми се не пише вечерас...А тако желим. Понекад ми дође да кажем само - одустајем. Одустајем и одох да радим нешто корисно. Ал' не иде то тако...Живот ти увек јури низбрдо док не одустанеш. Тек када одустанеш, помириш се са судбином и отераш све у курац, онда крену да ти се дешавају лепе ствари. Онда се појави девојка из снова, уђеш у бус без контроле и нађеш парче пице за педесет кинти. Онда крећу те ситне, добре ствари. Све је то лепо само...Ја изгледа још нисам одустао. Нит ми се нешто лепо догађа, нит се ја трудим да видим нешто лепо у свему што ми се догађа. Само дођем, изблејим, одем. И тако сваки дан. Не знам где, ни шта, ни како...То су све споредне ствари. 

Е, воле ме жене, то чудо једно. Да, воле ме, обожавају ме, ал' као брата, ћалета, сестру, једнорога, писца...Ма било шта што није дечко. И знате шта? Баш ме боле курац. Није фазон да се цимам око глупости. Фазон је да се цимам...Паа, никада. Чил брате. Тај неки фазон. И јебига, не знам, мислим да би ваљало да будем мало мање луд. Ал' не иде, па то ти је. Вечерас сам баш правио глупости. Ал' сам зато и добио две партије ремија. Разбио сам. И ухватила ме нека промаја, 'ладноћа и ко зна шта кад сам се враћао кући, и сад ме боли глава. А ја мрзим кад ме боли глава. Мрзим те унутрашње болове, ужасни су. Док, са друге стране, све врсте посекотина преживљавам једући чипс и гледајући неку емисију о лову на пингвине, на пример. Крпили су ме три пута, требали још три, ал' сам се некако средио. И сад кад погледам, човек буде некако поносан на све те ожиљке...Живот је оставио траг на теби...Знаш да постојиш, јебига. 

И одох да спавам сад...Треба ићи сутра на факултет...Јеб'о факултет, баш је дугачак. Сви буду по пар сати, ја од јутра до сутра. Баш ће ми бити лепо. Иначе, хвала свим мојим обожаватељкама што су уз мене...Има вас све више и више - што на мејлу, што на фејсбуку. И буде ми баш драго када видим да вам се свиђају текстови. Осећам се, некако, усмерено...Имам сврху. Имам сврху, макар током тих сат времена што проведем овде, на блогу. И лаку ноћ. Воли вас Митоман. 

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren