Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

12. април 2015.

Питања, обична глупа питања...

Па, да ли пијеш вино?
Да ли гледаш серије?
Имаш ли кога свог?

Да ли си одувек изгледала као мали слатки глодар
или је то постало очигледно откад си ме срела?
Да ли волиш слатко?

Имаш ли неке лепе речи да ми кажеш,
као на пример -
желим да ме одведеш негде далеко?

Умеш ли да се слободно смејеш?
Млатиш ли рукама када се кикоћеш?
Да ли си спремна за највећу авантуру твог живота?

Верујеш ли у судбину
и да ли си ме икада сањала?

Играш ли игрице?
Да ли се казаљке често склопе
док размишљаш о мени?

Мени си ти апсолутни пират,
потпуно мистериозна
и скроз чудно биће.
А сва ова питања су у ствари била ту
да бих ти неприметно могао рећи -
лепа си.

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren