Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

30. јун 2012.

Ништа, иди у кревет.

Из пакла вичем - како ти је име?! Тиха је ноћ и све је тихо, жабе скачу по улици, а светло се слива у сенку и ту је крај свега. 

Из пакленог понора се чују урлици и сви жуде за дрогом, женом или пићем. И кад погледам, нисам ни ја светац, само сам некласичан грешник, грешим зато што желим, а не случајно као што већина каже када стигне доле, и знам да ћу да горим, мучен од стране четири голишаве жене, са пуно пене и јагодом на врху. 

И прилазе ми четири звери, ружне, балаве звери, а ја не могу да се макнем. Светлости готово да ни нема, вечне ватре пакла су сагореле, сада је све у тами. Неко ме голица кроз тмину.

О, ИСУСЕ, шта је ово?

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren