Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

27. фебруар 2013.

И опет почиње

Не могу да не пишем,
лупкање по тастатури ми фали,
лежим само и чешкам се,
чекам да нека хорда речи навали
и да ме сјури,
да ме гребе,
док чекам
и чекам
још неког себе...

И жена дође,
И жена каже -
опет си пијан искривио
врата од гараже,
крив сам кажем,
и на веш машини сам спавао,
жена одмахне руком,
"ићи ћеш у пакао...",
И жена оде
да купи флајку
И жена оде
и риба прозоре.

И тако стојим,
И жена ме гледа,
крсти се некад,
док стојим на једној нози,
као рода
и
планирам да баталим
речи и све,
у себе разочаран,
ал' ми баш и не иде.

И неки батица свира клавир
на улици,
И карате вежба нинџа код
споменика незнаном хероју,
И малог кера шета мали црња
И све је тако лепо,
И све опет почиње...

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren