Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

29. април 2013.

Рајски, вероватно

Лежим негде,
да л' на трави ил' на лежаљци,
свеједно...
Миличица је поред мене,
са оним плавим чудом око тих
медених очију које ми
гледају директно у помало рђаву душу...

Аристократски бела
прекршта ноге ту,
тик до мене
па ме пољуби у слепоочницу...
Пијем кафу уз
можда неки Винстон блу,
једем чоколаду
и гледам у једно изузетно лепо дрво.

Мирно је све
и нигде нема једног човека...
Неки мачор,
по могућству мој мрчкалтон,
се буца о мене,
па ми легне на прса
и воли ме онако како само мачке умеју,
превртљиво и лоше,
али тако уверљиво...

И гледам у даљини брда са много шуме,
додирујући најбољу књигу сопственог света...
И сунце је ту,
намигује док љубим моју ситну богињу...

А мали попац жвижди ту негде,
у трави,
као врхунски виртуоз који јесте...
Док покушавам бити довољно стваран
да доживим све то,
у сопственом парчету Раја.  

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren