Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

1. април 2013.

Хиљаду добрих пријатеља

Хиљаду ме људи воли,
али шта им вреди кад не волим ја њих.

Хиљаду их,
а ја једва са једним 
или двојицом
волим да разговарам.

И тако, дан за даном
сужавам круг 
оних са којима желим 
разменити реч или две.

Са некима могу да издржим пет минута,
са другима три,
а са трећима ни толико.

Али ипак,
постоји неколицина оних
које желим да слушам вечно.
Или макар дуже од осталих.

Они знају када 
да се смеју,
када да плачу,
добри су и паметни.
Разумеју оно
што би требало да будем ја.

Има много добрих људи, 
али нема много паметних.

Наравно, не улазим у то
колико је паметан човек добар човек.
То мутно подручје ме
нимало не занима.

Седим овде и надам се
да ће бити неко уз мене,
неко од тих чије присуство 
веома добро подносим,
онога дана када будем желео
рећи своје последње речи.

И тако,
болан од неизлечиве бољке,
хиљаду добрих пријатеља
запостављам мислећи -
јебеш га, могу ја боље.

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren