Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

18. март 2013.

О успаљености влажне пустиње

Лежао сам у пустињи са обе ноге у гипсу, било је то лепо вече, сунце је залазило, а моја девојка је полако ишла ка мени. Изгледало је као масовно убиство, хорор крвопролиће, али је у суштини било нешто много горе. Или боље, у зависности како гледаш на ствари. Гребао сам ка западу, тамо још има светлости, неће отићи још, ма неће отићи никада, тамо је град и тамо је полиција. 

Моја девојка, лепа прелепа Милс, са најлепшим дупенцетом које сам икада држао у рукама или кресао, ме је стигла и повукла за косу. Реално, и није било тешко. Где сам могао да одем са четири тоне гипса на поломљеним ногама? Лежао сам ту, коначно одустао од покушаја да се извучем. Села је на мене.

"Где је мој оргазам?" - дрекнула је.
"Не знам Милс, јебем му матер, знаш да неке жене не могу да доживе то... баш сваки пут." - кењао сам.
"Не просипај ми те приче. Хоћу мој оргазам и има да га добијем!" - рече скидајући ми гаће. Нисам имао панталоне, у гаћама ме је спаковала у кола.

Смешно ми је било то све. Она, ја, сунце које залази, пустиња, кондор који кружи... Седела је на мени и све што сам осећао је туп бол у ногама сваки пут када би њено слатко дупенце треснуло о мене. Испустила је једно "ммм", па једно "хаа ух" и на крају "охохохоууу". Добила је свој оргазам. За тај дан. 

Очекивао сам да ће ми рећи нешто у стилу - "Врати се сам кући несрећниче." - или нешто слично, али није. Увукла ме је назад у кола, замолила ме да будем пристојан и да не говорим више речи попут "курац" и "јебање". Онда смо отишли кући. Било је топло и чисто.

Док је спремала вечеру, једну од оних специјалних вечера које су значиле и говориле умилним тоном - "данас сам срећна", пропитивала ме је: 

"Шта имаш у гаћама?" - рекла би извијајући се у дражесну гримасу. 
"Пенис" - рекао бих преко курца ја.
"И шта ћеш да радиш са пенисом?" - питала би сасвим весело.
"Да ме јебеш, не знам" - рекао бих ја.
"Водићеш љубав, креле." - насмејала би се.
"Са пенисом?" - упитао бих шокирано.
"Не будало, са мном. Ставићеш га у мене." - рекла би усхићено, а ја бих јој пољубио хладне усне, знајући да су јој поново гаћице мокре.

Вечерали смо, а онда ме је оставила да спавам на каучу, јер нисам могао на спрат, у спаваћу собу, због ногу. Узгред, ноге ми је сломио пад са терасе, јер смо покушавали нешто другачије, не би ли она добила свој оргазам тог неког дана. Знаш шта је најцрње? Не знам да ли будем уплашен или одистински срећан што нисам један од оних срећника чије девојке са напудерисаним носевима фолирају оргазме годинама и пуштају их да живе у заблуди сопствене мужјачке просечности... 

Насмејао сам се, згутао пар таблета против болова и заспао као дете. 

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren