Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

21. јануар 2013.

Ти

Ти си ми потребна, јер ја те волим.
Ти си ми потребна, јер ја те сањам.
Ти си ми потребна, јер ја сам пијан.
Ти си ми потребна, јер си предивна.
Ти си ми потребна, јер се свет не окреће без тебе.
Ти си ми потребна, jер једина разумеш.
Ти си ми потребна, јер једина толеришеш.
Ти си ми потребна, јер имаш фантастичне ноге.
Ти си ми потребна, јер љубав не постоји без тебе.
И иако мислиш да фолирам цео свет, љубав према теби стварна је.
Стварнија од бајке,
и боља од свих нереалних љубави
о којима су ти говорили одмалена...

Волим те и сва чар
која постоји у томе се
базира на твом неповерењу,
волим те и ти то знаш,
волим те,
али ти се плашиш да ме волиш,
јер сам идиот и пропалица
и једним потезом бих могао уништити нас...

Љубав је једна моћна ствар коју нико не би требао подарити лудаку,
љубав је ствар која ће нас одржати у временима лошим
и љубав је ствар која живи за то да споји нас...
Ми смо идеални драга, ми смо фантастично идеални...

Ја те волим, а ти ме сматраш идиотом и кретеном и непогодним за љубав или песму...
Волим сваки педаљ тебе, волим сваки милиметар тебе, волим сваку тебе, у милијарду других светова...

Љубавне песме нису прејаке, јер су вечито исте.
Романтичари не умеју да учине да се осећаш лепо.
Ја бих, с друге стране, учинио све што је у мојој моћи да будеш срећна.
Ја бих, са свих страна, волео само тебе.
У свакој варијанти.

Нека срца шетају по плажама вечности,
а ми би требало да се препустимо...
Неким божанственим струјама које ће нас одвести до љубави...

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren