Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

22. март 2015.

Шта радим када ништа не радим и остали проблеми стварних људи

Седим и радим. То је све. А кад не радим ништа, убијам мозак игрицом за развијање мозга. На питање зашто, имам исти одговор као Чарли Шин на питање зашто пије - зато што у мени постоје ствари које треба убити. Ствари би биле лакше када бих имао девојку, вероватно. Али једноставно не иде. Некад оне немају шта да понуде. Најчешће немам ја шта да понудим. Радим, али нисам богат. Ха, нисам ни близу. Духовит сам само понекад, а и то постаје све ређе. И заиста не умем да разговарам о неким темама које ме не занимају. Већ пар година нисам срео девојку за чији ћу мозак рећи - вау. То ме нервира. 

Осећам да је негде ту између, у мутном, почео стваран живот, а ја нисам приметио. Нисам се припремио. Као, био сам студент, тачније инвентар оближњег кафића, имао сам времена за све, неко ме позове у девет ујутру и каже, ајде да пијемо пиво на Калишу, и ја баталим предавања и појавим се тамо... Било је све тако кул. И као, у једном тренутку је све то престало, али ја и даље не знам тачно у ком. Осећам да треба да почнем да пијем више да бих остао читав и почео боље да пишем, али сјебем се што знам да ћу бити са пријатељима, негде, и да ћу се мрзети ујутру због мамурлука... Оно, нећу сигурно срести неку кул мачку, јер тамо знам све људе. Да се разумемо, мени увек буде сјајно док пијем са мојим људима, али само се, некако, разочарам у живот пре него што дођем тамо и крене шоу. Плус се све теже носим са мамурлуцима, и заиста се дивим себи од пре пар година кад сам могао по неколико дана да заређам без неких већих последица. 

И тако. Нема више добрих мачака. А некада су биле свуда. Нема нових познанстава. Чини ми се да су и људи доста отуђенији сада него пре пар година. Оно као, лакше је рећи неком јеби се, смараш ме, него покушати разговарати са њим пар минута. Мислим, капирам, и ја имам исти став. Али сам мислио да је само до мене, јер сам умишљени кретен и мислим да сам окружен дебилима. Испаде сад да сви тако размишљају. Тужно.

Читам неке стрипове када покушавам да се ишчупам из бедака у који ме гура игрица. А у игрицу ме гура животни бедак. Стрипови су баш јебачки добри. Увек сам волео квалитет. Дао бих лево уво за добру причу. Дао бих и десно. Дао бих све осим руку и очију и мозга за савршену причу. Проблем који се јавља када год укрстим путеве са било чим са добром причом, живот ми се зауставља. Не пишем. Не дишем. Размишљам само о томе како бих унапредио ту причу. Ту наизглед савршену причу. Дивим се вешто извезеним детаљима. Дивим се писцу који је створио тај свет из прашине. И престајем да постојим све док не ставим тачку на ту причу. Сада сам почео да пишем јер сам се натерао, а онда је остатак сам уследио... Не знам одакле. И то је океј. Можда сам коначно прекинуо зачарани круг. Можда сам почео да постојим, упркос шансама. Можда ћу успети.

2 коментара:

  1. поздрав свим мојим пријатељима тамо, свако ко данас чита ово сведочанство треба да слави са мном и мојом породицом јер је све почело као шала за неке људе, а други су рекли да је немогуће. Моје име је Исабелла Етхан и ја сам из Украјине, али се селим у Чикаго у САД са супругом. Срећно сам ожењен, имам двоје деце и дивну жену. Нешто страшно се десило мојој породици, остао сам без посла, а жена је напустила кућу јер нисам могао да бринем о себи и потребама. Моја породица. Она и моја деца у том тренутку. Успео сам девет година, ниједна жена неће да ме издржава да бринем о деци. Покушавам да пошаљем тестове својој жени, али она ме блокира да комуницирам са њом. Покушавам да разговарам са њеном пријатељицом и породицом, али ипак знам да ми неко може помоћи и пријавио сам се тада на толико пријатеља, али они ме и даље неће звати, све док не долази веран дан који никада у животу нећу заборавити. Када сам срео свог старог пријатеља објаснио сам све своје потешкоће и он ми је рекао за сјајну особу која му помаже да нађе добар посао у компанији Цоца Цола и рекао ми је да пише, али ја сам особа која никада не верује у правопис, али ја одлучио да пробам и др Алаба ме је упутио и показао ми шта да радим. У седам дана ручка чини се. Пратите сва упутства и урадите оно што је од мене тражио да урадим добро. Др Алаба је сигуран да ће све проћи како треба и моја жена ће ме поново видети након дивног посла др Алабе. Жена ме зове на непознат број и извињава ми се и рекла ми је да јој стварно недостајем и да се наша деца и моја жена враћају кући. Данас водим компанију Парагон у САД. Препоручујем вам да ако имате било каквих проблема пошаљете е-пошту на овај {дралаба3000@гмаил.цом} или ВхатсАпп преко његовог контакта испод +1(425) 477-2744 Хвала др АЛАБА. и добићете најбољи резултат. Узмите ствари здраво за готово и то ће вам одузети. Желим вам најбоље .......

    ОдговориИзбриши
  2. здраво пријатељу. Била сам повређена и сломљена срца када се десио велики проблем између мене и мог мужа пре седам месеци у мом браку. толико страшно да је случај однео на суд за развод. рекао је да више никада не жели да остане са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу на тешке болове. Покушавао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. и потврдио је да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. Тако сам једне вечери, враћајући се с посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Па сам јој све објаснио, па ми је рекла да је једини начин да вратим мужа да посетим бацача чини, јер је и она то заиста урадила. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам њен савет. Затим ми је дала адресу е-поште бацача чини коју је посетио. ДР апата. Следећег јутра сам послала е-маил на адресу коју ми је дала, а чаролија ме је уверила да ће ми вратити мужа у наредна два дана. Каква невероватна изјава! Никада нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда их радим, тако да ме је у наредна два дана, изненађујуће, мој муж који ме није звао у последњих 7 месеци звао да ме обавести да се враћа. Тако невероватно !! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ сјајног бацача чини. Дакле, посаветоваћу вас ако имате било каквих проблема, контактирајте др апату на мејл: драпата4@гмаил.цом или га контактирајте на ВхатсАпп и Вибер на овај број: (+447723566275)..

    ОдговориИзбриши

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren