Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

19. август 2014.

Живела срећа

Кренем у продавницу пре неко јутро и деси се нешто заиста чудно. Иде Лаки преко улице и маше. А ја већ смотао бајс удесно, гледам га преко рамена и покушавам да схватим. Лаки је један ћелавац са цвикерима кога знам из краја. И вратио се са пута. Није ни био на путу, технички, радио је као чистач на крузеру. На једном од оних огромних, белих, што плове по тропским крајевима... Натрпам у кесе брзо 'леба, паштете и брескве и пожурим мало, да видим када је то нешто пошло по злу у мојој глави. И знаш шта? Није. Ене га Лаки, седи пред кућом, пуши кубанску цигару. 

- 'Ало Лаки?
- 'Де си братее!
Ту се мало потапшемо. Потапшем га још који пут, уз много усиљене усољене радости, не би ли ме понудио оригинал кубанцем. 
- Откуд ти тако рано? Нису ни две недеље прошле. 
- Ма брате, заболео ме зуб. 
- Који зуб, јеб'о га ћаћин ћаћа, да л' ме зезаш? 
- Не брале, зуб ме заболео и немам осигурање и морао сам да се вратим. 
- Јој, морам мало да се смирим. Ајд' понуди једну цигару. 
- А ево ти, видим да си намерачио. Те овде иду тријест еура комад. 
- Екстра. Него, што ти не нађе неког црњу да ти ишчупа зуб, јебеш један зуб, шта ће ти?
- Па треба ми зуб, брате, зуби су за цео живот. 
- Па јеси га поправио макар?
- Ма морао вадити, ал' ми зато скинула каменац гратис, види како бљештим. 
- Па да ли си ти нормалан, иди у пичку материну, се носиш бре, мрш! 
- А и ужелео сам се домовине. 
- ЈЕБЕШ ДОМОВИНУ, ниси ти хрват па да будеш домобран, ти си Србин, а код нас је уважено мишљење да ЈЕБЕШ ДОМОВИНУ, АЈД У ДИЈАСПОРУ. ДЕСЕТ МИЛИЈУНА У ДИЈАСПОРИ, А У СРБИЈИ САМО ШЕСТ. Само се ти правиш паметан. 
- МОМ НАРОДУ САМ ПОТРЕБАН!
- Да, да опет седиш и играш ВоВ, папку један, а мог'о си јаја да 'ладиш у топлом мору. 
- Јеби се, врати цигару и бићу у процесу тражења запослења кад се мало одморим од пута. 
- И СВАХИЛИ НАРОДУ СИ БИО ПОТРЕБАН! И ЦИГАРА ТИ ЈЕ СРАЊЕ!
- ТО НИЈЕ СВАХИЛИ, ЗНАШ ЛИ ТИ УОПШТЕ ГДЕ ЈЕ АФРИКА?! ТИ СИ ЉАКСЕ, НИ ПРАВУ ЦИГАРУ НЕ УМЕШ ДА ЦЕНИШ!
- ЈЕБАЛИ ТЕ ЈУНЦИ!
- СТО ТЕ ЉУБИЧАСТИХ ГРОМОВА ОЛУПАЛО!
- Ајд, драго ми је што сам те видео, добродошао кући. 
- Ајд, важи, чућемо се за неко пиво. 

Суштина је да, ма колико ужасна околина ти била, њу боле кита где си и шта радиш, осим ако си успешан. Ако си неуспешан, сви ће те волети и хтеће да им будеш друг. Зато ја имам пуно другова. И суштина је да је нама овде лепо, јер смо навикли. И купујмо домаће, остали имају већ довољно пара! И ако ти неко пљује у смоки, нека буде ЗЕМЉАК! РАМИЗ ИЗ МАЛОГ ГОСПИЋА, ЋАЋА МУ ИМА МОТОКУЛТИВАТОР ЗА ВУЧУ СТАРИХ АКУМУЛАТОРА, ФРИЖИДЕРА И КЛИМА УВЕЂАЈА. 

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren