Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

9. јун 2014.

Олрајт, пљуни по месу

Седи, запали цигару. Посматрај ове сељанке које мисле да је кул јебати све ликове редом. Посматрај и оне узвишене, које мисле да не треба јебати никога редом, јер ниједан није тај ниво. Посматрај оне папкаре што мисле да је кул окресати све што се миче. И оне друге, који су добили превише педала па их као то не занима. А сад ми реци, да л' постоји неко нормалан у овој држави, избалансиран, девојка чија коса није ни предугачка ни прекратка, која није прејебана ни недојебана, која није ни предебела ни премршава, која се не кези на сваку ситницу, али ни не држи смртно озбиљан израз лица... Да ли постоји девојка која није превише луда, а ни премало? 

А сад ми ти кажеш - таквих има милион. И ја се слажем. Много, много сјајних дама. А реци ми, зашто ја, поред свега тога, не могу да пронађем неку такву? Зашто увек им нешто много фали, а то нису оне обичне мане које можеш да волиш? Зашто? Да ли сам ја кретен, папак и гњида? Трудим се да не будем. Да ли су оне кретенке, скотине и козе? Можда. Онога дана када нађем иоле нормалну особу, оженићу се. Све остале су неретко биле шизофрени случајеви, сада се нешто сабирам у глави, да их склопиш све, не би могао једну нормалну особу направити. И зашто све моје некадашње, а неретко и садашње (тадашње) ме преваре чим пређем границу или раскинемо пре два дана? Можда нису оне курве, можда сам ја сувише тежак. Можда су и оне курве, а и ја превише тежак. А можда су само оне курве, а ја пајсер који на први поглед изгледа мистериозно и кул. У суштини, како да не мрзиш свет, кад ти најдража ствар на свету (жене) загорчава живот до коске? 

По мом мишљењу, лака је свака која их је имала преко десет до двадесет и пете. Или она која их је имала преко три за месец дана. И јесте, сад ће се наћи неко паметан да ми каже како није моје да судим - то је тачно, али није моје ни да праштам, тако да ћу остати при овом ставу. Лака девојка је углавном или олрајт личност која баш воли да се јебе или грдна личност која је курва без новаца. А проклета курва је девојка која нема поштовања према теби и самим тим се јебе даље кроз живот док ти глумиш неки морал и кажеш - нек прође макар неки краћи период пре него што покушам наћи нешто, иако знам да нећу успети. И притом, што је најтужније, тим пајсерима дају одмах све од себе, а са мном је увек било - чекај, чекај, чекај, биће, као политичари, јеботе. Пу! 

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren