Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

30. децембар 2014.

Новогодишња листа (не)срећника, 1. део

Схватио сам управо да би требало да направим листу свих оних којима желим опсовати нешто у овој години, па да се, ако буде среће, у Новој не видимо уопште и да коначно постану људи или нешто налик томе. Такође сам схватио да би требало и да се захвалим неким људима за неке ствари које су ме учиниле овим што данас јесам. Дакле, листа ће бити, не знам баш колика, јер треба тек да је напишем, али сматрам да ће лепо сумирати моју годину. Такође, редослед није важан и немојте обраћати пажњу на њега. 

Листа опсованих, проклетих и осуђених на вечни хејт од овога дана па док се нешто не промени или умрем

Лично ћу се обратити свима, чисто да се лепо растанемо у овој години. Уколико се пронађете на листи, молим вас да више не сецкате шарена слова из новина и шаљете ми их у облику претеће поште.
  • Комшија, папак си. Да, управо ти који си ме је јурио да ме повезеш до града пар пута, па ми сад увалио крш од компа да ти поправљам, иако сам управо због таквих срања и непрестаних позива престао да се бавим поправком тих богом даних справа. Сви ви, волим свој комп, туђе мрзим, не зовите ме икада да вам поправим комп.
  • Бивши директоре, то што си ми се смешкао и тапшао ме по рамену не мења чињеницу да си највећи шупак кога сам ја икада срео. Такође, сазнање да си писао један износ моје плате у књиге, па потом тај износ делио методом једна парица теби, једна парица мени је толико подла да ја немам речи. Све би то можда и било у реду да ти већ ниси прљаво богат и да моја плата није била изузетно мала.
  • Летња Олујо, то што си ме блокирала на фејсу зато што сам ти рекао да боље живиш него овде је био брилијантан потез. Чињеница да не планираш да ме одблокираш као протеклих двадесет пута те је довела на ову листу. А могли смо бити до јаја пар. Сећаш се онда кад смо причали на скајпу, па сам те шпрдао за гласић и то што си ниска као шумска печурка, па си ме ти блокирала на три дана? То су била времена.
  • Магацински штакоре, колега, најискомплексиранији си, да кажем, сероња, и то ме је много нервирало док смо трунули заједно на робији. Дакле, ја нисам хтео да се свађам и радио сам шта ми кажеш, иако ми ниси шеф. Дабогда радио у магацину и кад завршиш факс, кад га толико волиш и осећаш се битним у њему.
  • Љубавнице мог разведеног буразера, комп ти је срање, деца су ти неваспитана, а када се сретнемо на улици треба да кажеш "здраво" уместо "мали, ти рече да ћеш доћи, ал' те нема?". Не желим ништа друго рећи осим да ћеш морати наћи другог мајстора, кога ћеш морати да платиш.
  • Мацо, ти си моја бивша нешто (ниси била ђевојка, реално). Ал' си такво ђубре да је то напросто невероватно. Преко свега бих прешао када би ме позвала да се поватамо, јер, реално, миришеш до јаја. Али ти мислиш да је Митоман дете па да можеш да га шеташ, чак и преко блога. Што је баш апсурдно. И реално, каква се то жена повата са неким другим, а ниси још ни прешао границу? Овде би добро легла она песма - Ко те кара, нек ти пише пјесме.
  •  И ти, студенту генерације, јебем ли ти семе покварено, што ме попљува свуда редом где си прош'о. То што сам ја положио најтеже предмете пре тебе и са већом оценом јесте ужасно, верујем. С друге стране, то што сам се снашао, као сјајан истражитељ превара и поштовалац технике и иматељ пријатеља, је моја ствар. Ти имаш знање, имаћеш паре, бићеш инжењер... А ја... Мене боли курац. Треба имати животну сналажљивост, а то се сасвим добро могло стећи у овој нашој школи. 
  • Литл Принцез Леја илити брадати Тиме из Холандије, од два метра и сто двадесет килограма, мрш, пу, обманитељу поштених играча онлајн игрица! Додао сам те за пријатеља, јер сам, поред врхунске партије, желео да си женско и да се приженим за папире и да живимо љепо у Холандији, Белгији или Њемачкој. 
  • Ви креатори најпопуларнијих серијала од књига, манги, филмова и серија па на даље, мрзим вас све и пљујем, јер сте спори као кита и ништа не умете да одрадите на време, већ вам је сасвим у реду да следећа књига/епизода/манга изађе 2016. године. Само се зајебавајте, могли би да се деси да вам једног дана неки фан бане на врата са секиром, само да знате.
  • Сви ви остали које сам заборавио да поменем, не брините, чим вас видим негде схватим колико вас хејтујем и зато се не осећајте изостављеним са ове листе. Да будете живи и здрави и да се сви одселите за Америку.
Схватио сам да је предугачко да напишем и листу захвалницу, па сам контао да је напишем сутра. Можда будем имао баш срање дан, па ето прилике да га мало поправим. Ко иде даље? Ко иде даљеее? Сазнајте у следећем посту...

4 коментара:

  1. Au. Neko će ovih dana da ti kuca na prozor.

    ОдговориИзбриши
  2. E nek' si im rek'o. Vala i ako si!

    ОдговориИзбриши
  3. Мој бивши муж и ја смо раскинули пре годину и два месеца, а ја сам била у шестом месецу трудноће. Обоје се волимо и то је био шок за мене и заиста ми је сломило срце. Покушао сам да га позовем и обе линије су биле прекинуте. Покушао сам да дођем до њега на друштвеним мрежама, али ме је склонио са њих. Покушао сам да дођем до његових родитеља и они су ми рекли да је њихов син рекао да ме не воли и да не жели да ме види и да не знају шта није у реду. Плакала сам и плакала сваки дан јер сам га много волела. Док се нисам породила и беба није имала годину дана, нисам могла да вратим своју љубав. Опет сам био збуњен. Не знам шта да радим, а остала сам и без посла и немам новца да се бринем о беби. Била сам несрећна у животу па сам плакала сестри и рекла јој свој проблем и рекла да зна за моћну чаролију која је бачена др апатом која јој помаже када није могла да затрудни. Контактирала сам га путем е-поште и он је рекао да ће ми помоћи и рекао ми је да је жена ставила чини на мог мужа и рекла да ће ми помоћи да разбијем чини тако да ће ми се муж заувек вратити и да ће бити мој. За мене је било велико изненађење што се догодило све што је рекао. Муж ми се одмах вратио и рекао ми да му опростим. Хвала вам пуно овом моћном и искреном чаролију. Молим се да ће дуго живети и радити више од свог дивног дела. Ако имате проблем који вас мучи у животу, обратите се овом моћном играчу чаролија! Он ти може помоћи. Неће вас изневерити, можете га контактирати путем гмаил адресе: драпата4@гмаил.цом или преко његовог вибера/вхатсапп-а:(+447307347648)

    ОдговориИзбриши

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren