Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

4. децембар 2011.

Нешто мало

"Једини начин да се човек ослободи неке напасти је да јој једноставно попусти", рече Марфи и постаде мудрац. Ех, да то знају хиљаде и хиљаде девица које ходе овом нашом плодном земљом, не бисмо више нестајали истом брзином којом се кинези коте...Но, јебига, шта је ту је. 

Хтео сам нешто да ти причам сада, али сам тако заузет гледањем неке аниме, турпијањем ноктију и мрзи ме да пишем, тако да ћу вечерас, као и протеклих дана, да одморим мало. Фазон, релативно дуго већ пишем и баш сам се навикао, оно, ако прође дан да не напишем ништа, или макар не покушам, нешто ми фали и сав сам нервозан, као да сам какав дрогаш. 'Ајд, буд'те добри. Пишите ми. 

п.с. Мрзим турпијање ноктију, тај звук ми пара уши, мозак, душу, све живо. Отиш'о сам. 

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren