Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

28. јун 2012.

Замало апокалипсо

И док четири господина јашу,
ја се борим
вичем
узмите и мене
умем све да зајебем, 
подједнако добро као ви
прави сам професор животне школе,
знајте,
и фантастично кувам.

А Бог седи на фотељи од еко коже,
гледа и смеје се,
неуморним људима и уморним људима
и морбидним вицевима.

И док пајкан
пише четири казне за четири коња 
привезана за бандеру,
у кафани низ улицу
се опијају четири господина,
и ја са њима,
тужни
јер су схватили
да више нису потребни свету,
да је савршен,
разорен и покорен.

Четири господина су остала без посла,
а ја се враћам међу своју багру,
прљаву и досадну, 
са краденим бакарним поклопцима,
под мишком.

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren