Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

17. јун 2012.

Моја прва блог љубав

Срео сам је на блогу,
била је луда,
додао сам је на фејсу,
била је лепа,
рекао сам ћао,
била је луда.

Имала је црвену косу
и тешку нарав,
судар светова,
јин и јанг,
тек када смо се ми нашли
блог свет је добио равнотежу.

И од тада ништа више
није било исто.

Надмудривали смо се сваки дан,
један дан у љубави на чету,
други дан на блок листи,
често смо прелазили тај пут
и живот нам је био леп,
волели смо се и волео сам је.

Онда је она запалила преко,
каже 'оће да студира вешто
и да се уда за културног господина,
а ја јој вичем мршћи,
а она ми виче одлазим,
а обоје знамо да ће ова љубав вечно трајати
и да нема тог фићфирића који ће да је угаси.

И тако је,
отишла моја прва блог љубав,
мала и црвена, права експлозивна жена,
а ја сам је чекао, да се врати
и писао лоше приче,
јер све су приче лоше, без ње.

2 коментара:

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren