Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

14. јануар 2012.

Наслов нема

Пробудио сам се, жив, опет. Устајем, ал' нешто ме вуче доле. Онда легнем и буде ми боље, лакше. Лежим тако и тражим смисао и лек.

Понекад ми се чини да сам дошао до врхунца себе, а уједно и до дна живота просечног човека. Нема смисла све ово што гледам око себе, а нема ни лека. Не могу тек тако да се прилагодим, незгодан је ово свет. Ова соба је топла, тиха и добра - права ствар. Када бих могао да никад одавде не изађем, да никад више не видим те њушке које чине свет, био бих мало боље. Не бих био срећан, јебеш га, за то треба много или мало, а најчешће је то једно те исто.

Направим напор понекад и позовем неке људе на гајбу, и ту се пије и смеје, глумим да ми је до јаја, а мрзим те људе и једва чекам да престану да додирују моје сувенире, да листају моје књиге, да гледају моје слике и дишу мој ваздух. Нарушавају ми мир, а то мрзим више од свега. Знам можда пет људи који ме не нервирају, и ти људи су сушта супротност мени, повучене добричине од два метра. Са њима могу да разговарам сатима, данима и није досадно, добро је чак. Али, време пролази, ветар их полако односи, а ја остајем сам, овде, међу зверима које уништавају све, прљају чистоћу простора у ком почивам. А жене? Жене су друга ствар. Волим жене. Са њима могу сада и увек да проводим време, да слушам њихове мале приче, да гледам те њихове беле ножице и те лепе осмехе...Углавном ме воле, волим и ја њих, као пријатељ сам добар, али сам тежак као црна земља за било шта друго.

Не знам, ово пишем и звучи смешно, исто патетично као и раније, али знаш шта? Боли ме патка шта људи мисле. Није више ни важно...

Имам још један проблем, трипујем се да ћу престати да пишем ако заволим неку женку, а то је срање, као кад мораш да бираш између музике и пића или чоколаде и бурека или...Слушај сад. Забодем и не знам шта да ставим под треће "или" и одем на Гугл и након претраге, искочи, нико друго до ја. Пази, у прошлости сам решио проблем, и сад се појавим. Ево, гле - Решење. Понекад се запитам, као сад, да ли сам обрнуо круг и дошао опет на почетак? Вртим се са истим безначајним и тако да их назовем, "реторичким" питањима. Како другачије назвати питање без одговора? Ето видиш. Ово питање ти је чист пример безначајног реторичког питања. Јебеш то све, већ ми је боље. Одох да устанем, па ћу да видим да напишем нешто право, а не више ове патетичне тужбалице. Терапија успела, пацијент жив, опет. 

4 коментара:

  1. Rešenje ti je strava :D  Big like + :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25. мај 2013. 21:12

    Because of the approach Insanity burn your bad fat, you have
    to follow P90 X Diet Plan along with Lean how to order p90x workout workout plan.
    The Workouts - This set of 2 and fat are 50, 30 and 20 percent, respectively,
    according to the how to order p90x workout P90x website.
    As long as you're not having to protein meal is going to be advantageous for a publish workout meal.

    Here is my web blog: %anchor_text%

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман14. јун 2013. 22:50

    I was recommended this blog by my cousin. I'm no longer positive whether or not this publish is written by way of him as nobody else know such specific approximately my difficulty. You are amazing! Thank you!

    Here is my homepage - video reviews

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман15. јун 2013. 21:15

    Hi, i feel that i noticed you visited my website thus i got here to go back the favor?
    .I am attempting to in finding things to improve
    my web site!I assume its good enough to make use of some of your concepts!
    !

    Feel free to visit my website - video reviews

    ОдговориИзбриши

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren