Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

2. јануар 2012.

Само ти бејбе!

- Ћао лепа. 
- Знаш како,  рекла бих ти исто, али...разумеш ме. 
- Али сам њушка, капирам. 
- Ништа лично.
- Опусти се...Пиће?
- Имам.
- Пољубац?
- Не.
- Макар сам покушао. Знаш, имаш те прелепе ножице...
- Па? 
- Волим такве жене, бејб. Отресите...

Пљас! 

- Довољно отресито за тебе? 
- Сасвим. А и јака си као бик. 
- Диван комплимент. 
- Знам како да удовољим дами. Малени пољупчић? 
- Не бих рекла, њушко.
- Океј је. Знаш да играш?
- Не.
- Ма дај, сви знају. 
- Ја нисам као сви.
- Али ипак имаш пар најлепших очију, груди и ногу у универзуму, све то укомбиновано са том твојом црвеном косом...Одлепио сам бејб. 
- Ти си луд. 
- А ти ниси са овог света. 
- Окееј...Сад си постао безвезе...А таман ти је кренуло добро. 
- Фак. Пиће?
- Може. 
- Изволи. 
- Ружа? У децембру? 
- Све што пожелиш, бејб.
- Али...Ја сам тражила пиће. 
- Ако се напијеш, могао бих да искористим ситуацију, бејб...
- Хахах...Не можеш ти мени ништа. 
- Океј. Ево, узми моје...
- Дивно. Сад још делим пиће са таквом њушком као што си ти. 
- То није битно, знаш и сама. Жвака? 
- Дај. 
...
- Бежи бре кретену, мислила сам на орбит! 
- Макар сам покушао. 
- Њах...Глуп си. 
- Помало. Хоћеш да прошетамо? 
- Нека, прескочићу. 
- Када би сад упао терориста овде и кренуо да пуца унаоколо, ја бих те заштитио бејб...
- О чему ти размишљаш...Какав кретен. Мислим да ћу да идем сад.
- Примио бих метак за тебе, бејб! Волим те! Ћао. 

Након пар тренутака лик са фантомком је улетео у кафић и почео да пуца из неког старог магнума. Бацио сам се и примио метак за бејб. Загрлила ме је јако, а онда пољубила. 

- И...тако се то ради! 
- А?! 

Лик је скинуо фантомку и помогао ми да устанем. Пољубила ме је још једном, а онда устала и из торбице извадила магнума. Упуцала ме је. Добар осећај. 

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren