Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

2. октобар 2011.

ЛСД попис

- Добар дан.
- Па и није добар, црн је, моја госпођо, да црњи не може бити.
- Паа...Ја вршим попис, знате, становништва. 
- А ја поправљам југа, па ако немате ништа против, ја бих овде да ми то обавимо. 
- Шта да обавимо?
- Па тај попис, жено! 
- Ах, да, да. 
- Извол'те, седите. Јест' мало улубљена, ал' може да послужи. 
- У реду је. Дакле, да почнемо. 
- Само ви. 
- Матични број, број куће, ципела и број мачића које ће ваша мачка да омаци. 
- Само тренутак. Извол'те. 
- Шта је ово? 
- Уверење, госпођо, да ја имам мачора, а не мачку. 
- Добро, значи цртамо мачку и мачиће, број ципела имам, ово је у реду, мхм...Извори средстава у последњих годину дана? 
- Никакви, госпођо, не бисте ми веровали, ал' тако је. 
- Начин путовања? 
- Паа...мало возом, мало аутобусом, некад бициклом, али углавном пешке. 
- Аха. 
- Значи није вам то мало чудно? 
- Не, и мој трећи муж је био такав. 
- Путник?
- Не, клошар. Национална припадност? 
- Индијанац, госпођо, ин-ди-ја-на-ц! 
- Да пишем? Ви се, да простите, много зајебавате.
- Пишите. 
- Матерњи језик? 
- Нашки, зна се. 
- Вероисповест?
- Џедај. 
- Опет ви. 
- Па је л' видите ви овде, ситним словима, да пише да по члану четре'ст три имам право да будем џедај?! 
- Добро, пишем, пишем. 
- Образовање? 
- Прошао обуку племена Масаи, веома задовољан наученим. 
- Значи, остало, мхм...Добро, даље...Домаћинство. Површина кухиње?
- Једем на улици. 
- У колико квадрата? 
- Аммм...седам? 
- Седам. Тако, лепо реци, мајку му!
- Може кафа?
- Може.
- Него, имате ли четвртог мужа?
- Јој, немам. Не знам ти ја изабрат' правог мушкарца, па то ти је. Пољопривредно земљиште?
- Орем. 
- А имаш ли, питам те, а не да л' ореш!
- Немам. Ал' имам плуг.
- Фино. 
- Јашта.

У Србији се између тридесет и педесет џедаја бори за боље сутра. Помози и ти, постани џедај! Нека Сила буде с тобом. А ја? Па, ја мислим да би требао полако да се врнем у домовину - Румунију.  

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren