Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

25. август 2015.

Лоша поема о Олгиним сисама

И стао сам пред тог веселог типа
који би могао бити Бог,
а он ми је рекао -
С обзиром да идеш на пут,
које би две ствари понео?
Било које две.
Замисливе или не.

Зашто баш две шефе попе друже,
упитао сам ја.
А свето тројство?
А сва та мегаломанија око броја три?

Две ствари стари
па идемо па па,
неумољиво каже Он.

У реду, кажем,
понео бих Олгу и лоптицу за тенис,
сасвим сигурно.
Разумеш, кажем,
Олга има те фантастичне сисе
пуне љубави и заиста сматра
да сам један изузетан тип.

И то какве сисе,
клима главом шеф.

Ни Мона Лиза нема такве сисе.
И сасвим сигурно постоје мистериозни разлози
за постојање тако великих животних радости...
А ја само седим овде и пишем,
покушавајући да претворим нешто сјајно у речи,
речи у стихове, стихове у поему
и заиста сам лош у томе...

Ти си само будала која не схвата
да су кловнови и диносауруси морали да умру
да би се родила насмејана Олга
са тако великом душом којој није било места до
да се смести у врсне груди,
виче проћелави творац свега...

А твој је Рај ливада,
судећи по причама очевидаца,
па сам заиста мислио да би ми
добро дошла лоптица,
за тренутке безазлене забаве
са осталим финим људима.

Но, вратимо се Олгиним сисама.
Оне су тако меке и дивне
и вероватно би могле спасити свет некада...

Не расправљај се са Деда Мразом
већ дођи да ти дам један од оних ванвременских загрљаја
однекуд добацује Олга,
а ја као један од оних послушних уметника, идем.

Долазим,
и постојимо само
она, њене сисе и ја
кроз све земаљске олује и зелене светове
и поприлично је
добро, лепо и величанствено
завршити поему међу Олгиним сисама,
једном од покретачких сила света,
узроком рата на Средњем истоку
и дефинитивно предметом обожавања у Нордијског регији...

Поприлично дивно,
а ви поштоваоци античке венере
спалите своје мапе
и погледајте око себе,
те сисе су страва!

2 коментара:

  1. Који си ти класични пичкопаћеник, одвратан си и гадиш ми се фуј. Одрасти већ једном и изађи из тог адолесценског периода напаљености. Није ни чудно што немаш девојку, девојке не воле класичне напаљенике, лујзере и јаднике. Никада не бих ни погледала психића као што си ти. Смела бих да се кладим да се по цео дан самозадовољаваш и балавиш преко фејса на слике девојака.. Фуј фуј јадан си и малоуман и ти и твоја поезија, гадиш ми се!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Окај хани, сасвим је у реду да тако мислиш о мени. Пишем о ономе о чему желим, јебига. Шта се ту може. Олги се страшно допала ова песма. Знаш зашто? Зато што ме познаје мало боље него ти. Но, не видим шта те је то у мом пичкопаћеништву тако повредило па да ме обасипаш са толико јаких речи. Буди искрена, да ли ти се допадам? Није срамота рећи да ти се допада лик кога никада ниси срела. А знаш како знам да ме никада ниси срела? Зато што ниједна ђевојка која ме зна не би овако нешто написала. Кисс хани, одговори ми обавезно. :Д

      Избриши

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren