Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

12. август 2015.

Ма остаћу ту

Јуче сам купио један мали магнетић за фрижидер,
за успомену на ово усрано место. 

Када сам се пробудио јутрос, био је сломљен. 
Прошетао сам до мале црне девојке и купио још два. 

Ставио сам их на судоперу и отишао да једем. 
Када сам се вратио, били су сломљени. 

Поново сам устао и отишао
на тај штанд и рекао јој -
дај ми петнаест јебених магнета. 

Пажљиво сам их увио у новине
и оставио на кревету.

Дохватио сам пиво из фрижидера,
и спаковао их у кофер. 

Онда сам извукао један напоље. 
Био је сломљен. 
Један по један. 
Сви су били сломљени. 

Подигао сам главу и рекао -
зли душе, шта радиш то?

Онда сам отишао и мало гледао телевизију,
поприлично свестан црне сенке која је лебдела
над мојом главом.
Нисам више излазио да набавим још магнета.

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren