Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

10. новембар 2011.

Још један лош дан

- Изгледаш као пет хиљада долара. 
- Што само пет?!
- Па оно, више пара нисам у животу видео. А и имаш мале сисе.
- Простачино! Збогом.
- Ћао и теби. 

- Добар дан, ја се извињавам, ал' стварно сте ми прекрасни.
- Море, м'рш у пичку материну, и ти и то твоје прекрасно, јес' чуо?
- Мала, такве волим, 'ајмо на каву, чисто да се мало загледамо...
- 'Ајде пали, фићфирићу, у таквог се не би загледала, па не знам. Ви'ш какви си, ружан, ћосав, у те једва шездесет кила има...Ниси ти за овако право женско. 
- И то што кажеш...нисам. Ал' би вол'о. 
- Вол'о би ти, јашта, ал' не може, бато!

- Ћао.
- Ћао.
- Пошто смо пробили лед, да ли би волела да одемо на кафу некад, на пример сада? 
- Знаш како...Имам дечка, има сто двајест кила, сваки дан једе по чет'ри киле живог меса, па стварно мислим да то не би била добра идеја.
- Сада и ја то мислим. Хвала на разумевању.
- Ма ништа...И...скини ту розе кошуљу, мислила сам да си геј. Још видим прилазиш мени, мис'им, овако доброј риби, тачно сам помислила да ћеш ми бити нова најбоља другарица.
- А је л' имају те твоје другарице неке повластице, знаш на шта мислим? 
- Не. Добро, јесам се једном љубила са Ањом, ал' то је било за опкладу. Ево га мој анђелчић, паркира се. 'Ајде, чисти се.
- Да знаш да 'оћу. Кад сам вид'о то крме, одо' 'одма. Само га мало задржавај, док ја изађем на задњи излаз, чисто ако ме је видео овде, да ми не фали ниједна коска. 

- Мала, 'ел ти ћале терориста?
- Није, што? Хихихи...
- Па та шминка и фризура...Изгледаш к'о да си му помагала да справи какву бомбу. 
- Аа?
- Ма зајебавам те ја мало, им'о сам тежак дан. Него, би л' ти попила по једну домаћу са мном, онако чисто рекреативно? 
- Па би, што не би.
- Како не би, кад си убола премију, изгледаш к'о да су те волови газили...
- Шта рече?
- Ма ништа, ништа, мрмљам ја себи нешто у браду, бројим паре...
- Ма опуштено, ја ћу да платим.
- А ти баш имаш добру душу, је л' знаш? 
- Па не знам..Нисам ја одавде. 
- Па знам...мис'им, видим. Ирак, Иран, Либија? Израел?
- Хахах, ала си духовит. Ма ја сам из Горњег Бријања, не знам да л' си чуо...?
- Како нисам. 'Ајмо код мене гајби. 
- Ааа, не! Рек'о мени бабо да ја никад не идем са вама барабама у кућу...ил' у шуму. 
- Добро, онда, одох ја сам гајби. Ај ћао. 
- Ћао.

- Сунце ти јебем, још један тежак дан. 
- Јако тежак, мој брале.
- Јебеш ли ти шта, брате?
- Јебем себе у здрав мозак, ето...Сваки дан.
- Шта, ниси ваљда и данас испушио?
- Бар једно шест корпи. Имам, изгледа погрешан приступ.
- И немаш стила. 
- Мршав сам...
- А и оно, ружан к'о да су те мечке газиле...
- Тај фазон. 'Ајд, живели. 

2 коментара:

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren