Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

10. септембар 2014.

Кокошка је бачена

Тешко је... Извини је лепа реч. И знам да не поправља ствари, али макар значи да онај ко је говори зна да је крив и да му је жао. Међутим, у нашем народу се усталио један одговор на - извини - и сличне лепе речи, универзални ултимативни одговор - пуши курац, једи говна. Није то само међу клинцима, него међу свим генерацијама. Јуче ми је то жена од четрдесет и кусур рекла. Дошло ми је да повучем своје "извини", поцепам га и ударим је у фацу. Никада жену ударио нисам, али таква њена акција изазива моју реакцију, коју сам, хвала Богу, негде дубоко у својој глави, прешалтао на казну за моје дело (мог кера) и прећутао. 

Да сам јој уместо извини рекао - пуши курац, једи говна - можда би и имала поштовања за мене. Говорила би пар дана да сам лош човек, пробисвет и слично, и ја и мој кер, али би била нормална за убудуће. Једну ствар презирем више од свега - имплусивне људе. Нико од њих не размишља, глупи су к'о курац, као волови, само хаа, реци, удари, јеби оца/мајку/родбину... Било је пар ситуација у животу када сам морао да изгледам импулсивно. То се једноставно очекује од тебе. Али ја сам и тада врло добро знао шта радим. Углавном због девојака. Но, ако икада будем председник света, сви импулсивни људи ће бити на лековима за смирење... И свако ко на - извини - одговори са - пуши курац, једи говна - ће бити кривично гоњен. Јер једно је када на - извини - кажеш - пусти ме на миру, бежи ми са очију - то никога не вређа и нико неће желети да те удари у фацу када то кажеш. А сасвим друго када си алфа чобан(ица).

И још једна ствар, ова "урбана" средина је пуна сељачина, свих узраста и величина, до те мере да испадаш геј ако кажеш извини. Нико не говори лепе речи, хвала и извини су појам, па када људи то од неког чују, не знају више како би реаговали, па ти 'нако срдачно кажу - пуши курац, једи говна. И зато, драга вјештице из усамљене удаљене куће, знам да ти фали секса јер ти је муж у Русији, али желим да ти поручим да никада ништа јебати нећеш ако наставиш на искрена извињења да одговараш са - пуши курац, једи говна, носи се. 

п.с. Одувек си изгледала као вјештица. Чињеница да држиш кокошке само продубљује моју сумњу.

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren