Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

27. мај 2011.

Чије ноге данас никуда не журе? Оне што су једва стигле до матуре...

Данас сам завршио средњу школу. Осећај је променљив, попут раста и опадања функције. Видите, овладао сам математичким речником, математиком у основним цртама и, судећи по мом, фала Богу, бившем професору кога сада не смем да псујем за уништене три године (предаје ми од друге године прим. аут) мог живота, јер ми је дао двојку за крај уз једну магичну(?) двојку која се створила тик до моје тројке и успела да ме спаси од падања на поправни након овог кеца сада, спреман сам за живот, или је макар тако говорио раније...

Ви (ја то себи персирам, пошто овде свраћају само залутала браћа вијетнамци који ме ништа не разумеју прим. аут) наравно, нисте ме ништа разумели, нит ли разумете шта вам сада говорим. Али ја хоћу само да кажем вама да сам данас био толико срећан, тужан, бесан, луд да сам просто сагорео и да се осећам сада тако потиштено и празно. Нема те ствари на свету која може да ме подигне и орасположи тренутно. Глава ми пуца. Идем да спавам.

Ако будем могао. 

5 коментара:

  1. Брате, било како било, честитам ти што си стигао до матуре :) А осећај разумем, ево, и мени наишао баш малопре... Одмори се.

    ОдговориИзбриши
  2. Nadam se da si noćas povalio sve te nafrkane ribice :D

    ОдговориИзбриши
  3. Мала сестра29. мај 2011. 13:43

    Ееех како ти завидиммм! :) Ја имам још пуно да гурам до матуре, а тренутно ме мучи географија и питање је бити или не бити а ја не могууу да учим о рудним богатствима Кине, не занима ме, гуши ме, само трошим вријеме а у животу свакако појма нећу имати о томе нити ће ми за који враг требати. Живим за дан кад ће се све то завршити! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Хвала момци, фини сте. Милко: кидам, ломим, сабијам. ;)

    Литл систр, веруј ми, не завидиш ми и не живиш за тај дан. :)
    Рудна богатства Кине су најбољи део школовања! :D

    ОдговориИзбриши
  5.  Jaooo, memories!!!! :( Mi smo plakali kao gola voda. Svi do jednog, profesori, đaci...Bilo je lepo, nosila sam štikle 10 cm :D i overavala tavanice, šalim se, lustere :D Ahh, da, završi to i upiši književnost, blog ti je pretesan :))

    ОдговориИзбриши

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren