Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

6. мај 2015.

Слава је сјајна

Данас је први од три најбоља дана у свакој мојој години. 

Осећам ветар, 
али онај добар,
лаган и полетан.

Сада ћу да устанем из кревета
и отићи у цркву. 

Биће величанствено.

То ми је најлепша ствар.

Што се у цркви осећаш ултра мало и безначајно. 

Онда ћемо стари и ја наместити столове.
Све спремимо и сложимо,
па ћемо сви заједно 
да искулирамо док не дођу гости.

Наравно, 
то није истина,
јер ту увек има неке журбе,
али мени то некако све изгледа као да кулирамо.

А гости су наши људи,
легендице,
и сви су сјајни и знају да се шале
и сви ови дани ми буду супер сјајни...

И цео овај дан ми је некако слоумошн и заиста га волим што тече тако.

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren