Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

26. април 2011.

Покушај песме, шта ли...

Волим је,
Волим је тако крвнички, тако лудо и јако, тако лоше,
Волим је много, док ми попут воде клизи низ прсте,
И знам, једноставно знам, познајем себе и познајем њу, 
и знам да никад ништа од нас неће бити,
Ја чекам њу, она чека другог,
Када она буде чекала мене, ја ћу чекати другу, 
И једино што ћемо делити...тугу. 
Желим да вриснем, али не иде, 
чуће ме неко, чуће те повике,
И викаће и плакаће са мном,
Не, нећу бити сам док пропадам.
Све што желим си ти, не, не ти, све што желим смо ми,
Ми, сами, негде у тами, само ја и ти, ти и ја - ми.
Видиш, чак ти и песму пишем...
Рекао бих да за тебе дишем, али то је тако глупо рећи,
тако клиначки и тако тачно, невероватно тачно. 
Ово није песма, сада схватам, али биће,
биће једног дана. 
Једног дана, док будеш шетала сама и крвавих очију,
док будеш тражила своју срећу, негде тамо, иза облака,
ја написаћу ти песму и читати је запушених ушију,
да не чујем, да не никада не чујем те речи које је написала рука моја, попут пера лака.
И шта радимо сада, ти и ја, раздвојени метрима ваздуха и подојени мраком и мислима?
Ја ћу да пијем и да плачем, а ти ћеш да се смејеш и да тражиш свој крај дуге...
Дуга нема крај, моја препелице мала...

7 коментара:

  1. "Рекао бих да за тебе дишем, али то је тако глупо рећи,
    тако клиначки и тако тачно, невероватно тачно."

    divna.

    ОдговориИзбриши
  2. Хвала Ди. Фина си.

    Ноћас јесам. Сада више не. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Очень интересно :) А кто автор? Вы сами пишите?
    И еще, мне показалось, или в песне нет рифм и ритма?

    ОдговориИзбриши
  4. Все я пишу. Это попытка выразить свою любовь, к сожалению, безуспешно. Но это моя первая песня в моей жизни, что я пишу, пожалуйста, поймите. И добро пожаловать на мой блог Светлана. :)

    В противном случае, я серб, так что простите меня в плохом русском языке. Google переводчик сделал свою роль. :)

    Разговараћемо ми овако, ја на српском, а ви на руском. Наши смо, разумећемо се. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Веома сам заинтересован за вашу креативност

    ОдговориИзбриши

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren