Збирка мутних мисли једног малодушног орла.

22. април 2011.

Дијамонолог

- Докле више?
- Не знам.
- Зашто то радиш? 
- Не знам.
- Јанко, зашто то радиш себи?
- Не зови ме тако. Ни рођена мајка ме не зове тако...Нисам навикао.
- Добро, друже зашто то радиш себи? 
- Не знам. 

- Зашто плачеш?
- Због њих.
- Њих?
- Да, њих. Њих хиљаду. 

- Каква је ово музика?
- Нова музика. 
- Зашто то слушаш?
- Зато што желим. 
- И зашто си тако обучен? 
- Зато што волим тако. Шта знам.

- Јанко, о чему сада пишеш?
- Не могу да ти кажем. И не зови ме тако.
- Фин си ти дечко, знаш?
- И сувише фин. Вероватно нисам стваран. Само мит...
- Ниси ништа стварнији од осталих. Ако ти ниси стваран, онда нису ни они.
- Ни они нису стварни, само смо их сањали.
- Можда си у праву.

- Трипујеш сине, трипујеш.
- Мислиш?
- Ценим.
- Чек, хоћеш да кажеш да разговарам са собом тј. са тобом? 
- Да. Не бре! Да...Не знам.
- Ако разговарам са собом, а мислим да разговарам са тобом, онда имамо проблем.
- Који?
- Идемо у лудару, и тамо је све бело. Понеси цвикере за сунце.
- Не идем ја нигде. Не занима ме. 
- Океј.

- Хоћеш нешто да ми кажеш? Видим ти у очима.
- Заправо, ти знаш да желим нешто да ти кажем.
- О да. 
- Управо сам обрисао све што сам до малопре са дубоким размишљањем писао. 
- Зашто?
- Зато што би, уопште говорећи о том чину, оскрнавио га и нанео индиректан удар себи, једног дана. 
- Океј, немој да ми кажеш. Ионако знам. 
- Знам да знаш.


- Неко је рекао да прича сам са собом јер ужива у интелигентним разговорима.
- Пих, ти мора да си се усрећио овде са мном.
- Да знаш да си глуп к'о точак.
- Знам. Уствари, незрео би била права реч.
- Како год.
- Идемо у белу собу?
- Идемо.

- Мислиш да је добар дијалог?
- Не знам. Не личи. Нема емоцију која је потребна мојим причама.
- Можда си у праву. Мојим причама сасвим одговара. 
- Ти не пишеш приче. Ти мислиш, питаш, досађујеш...
- А, да. Ти пишеш приче. Приче без дијалога.
- Због таквих као ти преферирам монолог.
- Ово и јесте монолог. 
- Није.
- Јесте.

3 коментара:

Copyright © БАРУТАНА | Powered by Blogger

Design by Anders Noren